sobota, 3 grudnia 2011

BALETNICA cz.I

Do ostatniej sesji zaprosiłam koleżankę Magdę. Tematem miała być czarna baletnica marionetka inspirowana tancerkami z teledysku Christiny Aguilery "Fighter". Oczywiście jak zwykle wyszło trochę inaczej.
Pobiłam rekord czasowy przygotowań i robienia zdjęć...11 godzin. Strasznie długo...tym bardziej, że moja siostra pomagała. Ogólnie jestem zadowolona ze zdjęć jednak zostało mi jeszcze dużo do obrobienia.
Sama chciałabym mieć takie zdjęcia, ale nie sądzę, żeby moja siostra zgodziła się przejść przez to jeszcze raz :P

to moje ulubione zdjęcie










2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo fajny pomysł:)
    Zapraszam do mnie obserwuję:)
    www.madamesunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne i na pewno warte włożonej pracy. Wysłałaś mi prywatną wiadomość z pingera - ja już go nie używam, ale skoro zapraszasz do obserwowania - to wybieram blogspot! Trzymam kciuki za sukcesy. :)

    OdpowiedzUsuń